Kommentarer til: Skriv med speederen i bund https://larsahn.dk/skriv-med-speederen-i-bund/ Forfatter, journalist, nørd Mon, 22 Aug 2011 20:32:16 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.8.2 Af: larsahn https://larsahn.dk/skriv-med-speederen-i-bund/#comment-1618 Mon, 22 Aug 2011 20:32:16 +0000 http://larsahn.dk/?p=1532#comment-1618 Tak, begge muligheder er med i mine overvejelser – dog uden vandede vittigheder!

]]>
Af: Lars G https://larsahn.dk/skriv-med-speederen-i-bund/#comment-1593 Fri, 19 Aug 2011 19:20:17 +0000 http://larsahn.dk/?p=1532#comment-1593 … men som Helle skriver, så kunne du jo også gå efter en rom-ahn 🙂

]]>
Af: Lars G https://larsahn.dk/skriv-med-speederen-i-bund/#comment-1592 Fri, 19 Aug 2011 19:14:54 +0000 http://larsahn.dk/?p=1532#comment-1592 En dag kan du vel udgive din helt egen Ahn-tologi 😉

]]>
Af: Helle Tofft https://larsahn.dk/skriv-med-speederen-i-bund/#comment-1577 Thu, 18 Aug 2011 11:54:17 +0000 http://larsahn.dk/?p=1532#comment-1577 Du skulle til at skrive en roman Ahn! :0)Men thumbs up for tempo-skrivning ellers. ;0)

]]>